flera dagar i ett!


Fulat mig med suzan! sen ätit massor av glass med tjockisar på pichen! :')
________________________________________________________________________


Blivit faster igen till den här gulliga saken! <3
_______________________________________________________________________


busa med fina lisa som somnade på mentorstiden sen nästan sparka av fridas ansikte.. (absolut inte med vilje) <3 :(
_______________________________________________________________________



roat mig med den här gulliga saken på praktiken! :D tyvärr blundade hon på alla bilder.. :(
__________________________________________________________________________



en onormal tjej som jag ingen aning om vem det är och absolut inte känner och inte går samma klass i satte sig på vår matte lärares cykel och trodde på fullt allvar att hon skulle få skjuts. Dessutom tror hon att hon var kändIZ, tss. (a) <3
______________________________________________________________________________



Vi hade egen hårvård och Hala Dino spände kulorna och vågade klippa mig! :D Blev jätte fint och ser mkt tjockare ut, lite kortare e de men de växer ;) kanske blev lite snett också HAHAHAH men jag lovar hone  bra!!!!
_______________________________________________________________________



utfört avslutande test.. Det gick väl sådär på klippningen... Men super nöjd med stylingen! :D
_____________________________________________________________________



Myst med mamma! :)
_______________________________________________________________________



varit på praktiken för sista gången denna terminen, kanske kommer tillbaka till hösten inshallah? Blev jätte känsligt och tårarna kom fram! hihi tråkigt att sluta när man precis vant sig vid personerna ju.. Fick dessa produkterna, en hårspray, mousse balsam och shampoo från I CARE Maria Nila <3 TACK TILL VÄRLDENS BÄSTA HANDLEDARNA! <3
________________________________________________________________________


fyllt år och fått presenter! Örhängen, ringar och smyckeställ orkade ej ta av alla mina smycken från den faktiskt så man ser inte den tyvärr :( Helt sjukt fina saker, kass mobil kamera man har men men... Tack för sakerna! :) Man blir ju sjukt glad när man får något som verkligen är "du", visaR ju bara hur bra dom känner dig eller? (: av mamma och pappa fick jag välja vilken mobil jag ville, men de verkar som att mamma redan bestämt vilken mobil jag skulle ha eftersom hon köpt iphone 4 skal.. hihi :*

Min klass va med på beach handbollen och KÖTTA i slutet, mkt imponerad av sista matchen tjejer! inte dåligt alls!!:D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0