Mi feelin na good

Sjukt bra dag, har varit helt glad! Hämtade ut mitt paket från H&M med massor av fina saker, allting satt perfekt och är super nöjd med allt! Kollade på dom med min älsklings khobii och umgick lite med henne innan jag skulle iväg med familjen och syskon barnen = busfabriken! Sen körde pappa mig vidare till angelika där sandra va, så va vi ute lite, käka glass och klippte hennes hår! :D Avslutade kvällen med en skräckis, lite läskig men ändå inte haha. REC hette den iallafall. Sen kom sandras pappa vid 12 ock körte oss hem, och helt plötsligt blev jag cepe yr? och varm? och frös och kramp i armarna och öm kropp.. helt sjuk känsla ändå är jag skit pigg, men inte min kropp. Kanske är min "vecka" eller vad man ska skriva haha. Så ska nog vila lite nu.

Dessies nya låt, bra eller dålig? Bättre än kissies och paows. Hon verkar tagit detta mer på allvar. Tycker det gav bra resultat! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0