,

Okej, nu har jag ej varit så jätte aktiv om man säger så? Kan berätta lite om gårdagen, trodde seriöst på fullaste allvar att jorden skulle gå under i de där vädret. Åskan och blixtrarna slog ner så hårt och hördes så högt att de kändes som man själv skulle sprängas? allting ba skaka ju haha. Jaja jag och denise va livrädda iaf, va hos sandra lite igår med denise så lärde dom min dansen som jag missat för jag har ju inte varit på träning på mer än 2 månader? ska bli riktigt kul på träningen imorgon, något man verkligen saknat !! :*
aja, kollade lite på www.jfr.se, i think i'm in love.


och jag bryr mig inte om kenza också har den första, den e cepe billig och fin!

vanligt svart fjäderörhänge, passar till allt precis som vitt? och ett vapen örhänge, 15kr...

vill ha pengar NUNUNU!! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0